Impact en Commercie

U bent een professional met commerciële verantwoordelijkheden. U heeft ervaring met klantgesprekken in verschillende situaties en u realiseert zich dat betere communicatie leidt tot meer ‘sales’ en misschien zelfs nog belangrijker, betere en langdurigere relaties. U wilt uw invloed in gesprekken vergroten en tegelijkertijd uw relatie met uw klant versterken en uitbouwen.

In de training Impact en Commercie wordt u zich bewust van uw gedragspatronen en wat het effect hiervan is op uw klanten. Door deze interactiepatronen te herkennen en begrijpen bent u in staat uw  impact en invloed te vergroten.

In twee dagen leert u de belangrijkste beïnvloedingsmodellen en technieken die snel en direct toepasbaar zijn in gesprekken met uw klanten. De gebruikte modellen en technieken hebben hun waarde bewezen en zijn gebaseerd op de Roos van Leary en NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren).  In het intensieve trainingstraject staat het vergroten van invloed centraal. U leert hoe u zo goed mogelijk invloed kunt uitoefenen door zelf ander gedrag in te zetten en op ‘dieper’ niveau naar klanten luisteren.

Wat u leert:

  • Klanten beter begrijpen en motiveren
  • Communicatie aanpassen aan uw klanten
  • Stellen van de juiste vragen op het juiste moment
  • Verfijning van uw persoonlijke beïnvloedingstrategien
  • Verschillende beïnvloedingstechnieken gebruiken
  • Makkelijker weerstand kanaliseren en hanteren
  • Strategisch opereren in gesprekken met uw klant